Pytania i odpowiedzi
ZAMÓWIENIA
Jak mogę złożyć zamówienie?
Podstawą do złożenia zamówienia w hurtowni internetowej jest dokonanie rejestracji na stronie partypal.pl poprzez utworzenie konta. Zakupów w hurtowni internetowej dokonujemy poprzez dodawanie interesujących nas produktów do koszyka. Nasze produkty pakowane są w opakowania zbiorcze (paczki) po 12 sztuk*.
W celu złożenia zamówienia należy potwierdzić wybrane produkty na stronie koszyka, a następnie wybrać formę dostawy oraz inne szczegóły związane z realizacją zamówienia.
*W przypadku, gdy dany produkt pakowany jest w innej ilości niż standardowa (12 sztuk), w opisie produktu widnieje odpowiednia adnotacja. Balony 100 sztuk, balony 50 sztuk, wstążki, taśmy do girland, stelaże i stojaki na balony mogą być pojedynczo dodawane do zamówienia.
Jak mogę opłacić swoje zamówienie?
Możliwe są następujące formy płatności:
-
za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru
- przelew bankowy
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Przy składaniu zamówienia prosimy poinformować o tym fakcie w notatce do sprzedającego.
Jaki jest nr konta bankowego, na które mam dokonać płatności?
Numer konta bankowego widoczny jest na fakturze wystawionej do zamówienia, w tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.
Jak zmienić moje zamówienie?
Aby zmienić zamówienie poprosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.
Gdzie należy podać dane do wystawienia faktury?
Przy składaniu zamówienia w notatce do sprzedającego należy wypisać wymagane dane lub wysłać e-maila z danymi na shop@partypal.pl podając nr zamówienia.
Ceny podane na stronie są cenami netto czy brutto?
Ceny podane na platformie partypal.pl, są cenami netto. Podatek VAT doliczany jest na końcu realizacji zamówienia w koszyku.
Czy mogę korzystać ze zdjęć umieszczonych na stronie partypal.pl w swoim sklepie internetowym?
Regulamin dotyczący praw autorskich wyjaśnia wszystkie zasady korzystania z materiałów zawartych na stronie.
WYSYŁKA I DOSTAWA
Jaki jest czas realizacji zamówień?
Zamówienia złożone przez platformę partypal.pl realizowane są według kolejności składania. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 24h. Zamówienia złożone w weekendy lub święta, realizowane są w najbliższym dniu roboczym.
Jakie są koszty i czas dostawy?
Czas dostawy uzależniony jest od dostępności zamówionych produktów. Państwa zamówienia wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej.
Paczki do 30 kg:
26,83 zł netto
Więcej informacji w zakładce Koszty dostawy i płatności lub pod numerem telefonu naszej firmy: +48 516 106 398.
REJESTRACJA
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Rejestracji można dokonać w zakładce: https://partypal.pl/account/register. Po dokonaniu rejestracji należy poczekać na kontakt telefoniczny z naszej firmy w celu potwierdzenia danych firmy.
Co mam zrobić w przypadku, gdy zapomniałem hasła?
Aby odzyskać utracone hasło należy skorzystać z opcji odzyskiwania hasła, z pozycji logowania należy wybrać opcję „RESET PASSWORD”.
Czy mogę dokonać zmiany danych osobowych lub adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Edycja danych możliwa jest po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce „Moje konto”.
Co zrobić, gdy mam problem z logowaniem do sklepu partypal.pl na Google Chrome?
Należy wyczyścić pliki cookie. Poniżej dokładna Instrukcja:
1. Otwórz Google Chrome i przejdź do witryny partypal.pl, z której chcesz usunąć pliki
cookie.
Open Google Chrome and navigate to the website partypal.pl from which you want to delete the cookies.
2. Kliknij ikonę kłódki lub informacji tuż przed adresem URL w pasku adresu
przeglądarki.
Click on the padlock icon or the information icon just before the URL in the browser's address bar.
3. Z menu, które się rozwinie, wybierz "Pliki cookie i dane witryn”
From the menu that appears, select "Cookies and site data."
4. W oknie zobaczysz listę wszystkich plików cookie związanych z tą witryną.
In the window, you will see a list of all cookies associated with this website.
5. Wybierz partypal.pl, a następnie kliknij "Usuń" w celu usunięcia wybranych plików cookie.
Select partypal.pl, then click "Remove" to delete the selected cookies.
6. Kliknij "Gotowe" po usunięciu plików cookie.
Click "Done" after deleting the cookies.
7. Na koniec należy odświeżyć stronę.
Finally, you need to refresh the page.