Pytania i odpowiedzi

ZAMÓWIENIA

Jak mogę złożyć zamówienie?

Podstawą do złożenia zamówienia w hurtowni internetowej jest dokonanie rejestracji na stronie partypal.pl poprzez utworzenie konta. Zakupów w hurtowni internetowej dokonujemy poprzez dodawanie interesujących nas produktów do koszyka. Nasze produkty pakowane są w opakowania zbiorcze (paczki) po 12 sztuk*.

W celu złożenia zamówienia należy potwierdzić wybrane produkty na stronie koszyka, a następnie wybrać formę dostawy oraz inne szczegóły związane z realizacją zamówienia.

*W przypadku, gdy dany produkt pakowany jest w innej ilości niż standardowa (12 sztuk), w opisie produktu widnieje odpowiednia adnotacja. Balony 100 sztuk, balony 50 sztuk, wstążki, taśmy do girland, stelaże i stojaki na balony mogą być pojedynczo dodawane do zamówienia.

Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

Możliwe są następujące formy płatności:

  • za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru,

  • przelewem bankowym.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Przy składaniu zamówienia prosimy poinformować o tym fakcie w notatce do sprzedającego.

Jaki jest nr konta bankowego, na które mam dokonać płatności?

Numer konta bankowego widoczny jest na fakturze wystawionej do zamówienia, w tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

Jak zmienić moje zamówienie?

Aby zmienić zamówienie poprosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.

Gdzie należy podać dane do wystawienia faktury?

Przy składaniu zamówienia w notatce do sprzedającego należy wypisać wymagane dane lub wysłać e-maila z danymi na shop@partypal.pl podając nr zamówienia.

Ceny podane na stronie są cenami netto czy brutto?

Ceny podane na platformie PartyPal.pl, są cenami netto. Podatek VAT doliczany jest na końcu realizacji zamówienia w koszyku.

Czy mogę korzystać ze zdjęć umieszczonych na stronie Partypal.pl w swoim sklepie internetowym?

Tak, jeżeli jesteś naszym klientem. Uprawnienia do korzystania z zasobów zdjęć produktów nabywają w pełnym zakresie wyłącznie partnerzy biznesowi PartyPal sp. z o.o.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Zamówienia złożone przez platformę PartyPal.pl realizowane są według kolejności składania. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 24h. Zamówienia złożone w weekendy lub święta, realizowane są w w najbliższym dniu roboczym.

Jakie są koszty i czas dostawy?

Czas dostawy uzależniony jest od dostępności zamówionych produktów. Państwa zamówienia wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej.

Paczki do 30 kg:
30 zł przedpłata na konto,
30 zł za pobraniem.

Paczki wysyłane z paragonem: 30 zł.

Więcej informacji pod numerem telefonu naszej firmy :tel. +48 516 106 398.

 

REJESTRACJA

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Rejestracji można dokonać w zakładce: https://partypal.pl/account/register. Po dokonaniu rejestracji należy poczekać na kontakt telefoniczny z naszej firmy w celu potwierdzenia danych firmy.

Co mam zrobić w przypadku, gdy zapomniałem hasła?

Aby odzyskać utracone hasło należy skorzystać z opcji odzyskiwania hasła, z pozycji logowania należy wybrać opcję „RESET PASSWORD”.

Czy mogę dokonać zmiany danych osobowych lub adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Edycja danych możliwa jest po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce „Moje konto”.