Zwroty i reklamacje
Zwroty
- Sprzedawca nie przyjmuje zwrotu zakupionych towarów.
Reklamacja
- Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedawcę są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy zawarte w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić, maksymalnie do 1 miesiąca od daty otrzymania towaru, drogą elektroniczną na adres e-mail: shop@partypal.pl
- W zgłoszeniu reklamacyjnym obligatoryjnie należy podać:
- imię i nazwisko
- dane firmy (nazwa, adres, NIP)
- e-mail, nr telefonu
- nr zamówienia/faktury
- datę otrzymania zamówienia
- symbol i ilość reklamowanego towaru
- dokładny opis wady towaru z dokumentacją fotograficzną
- Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. O wyniku reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
- Koszt wysyłki reklamowanego towaru, po uzgodnieniu jej konieczności ze Sprzedawcą, ponosi Kupujący. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, koszt ten zostanie zwrócony Kupującemu.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres: Aleja Krakowska 1a, 05-552 Wola Mrokowska z dopiskiem "Reklamacje".
- Odchylenia w jakości, kolorze, rozmiarze, wykończeniu itd. dopuszczalne w handlu i/lub technicznie nieuniknione, nie stanowią uzasadnionego powodu do złożenia reklamacji.